reklama

6. Tequila a modriny

Dnes ráno som konečne otočil stranu v kalendári. Aby som bol presný, otočil som ich jedenásť. Myslím, že ďalší rok si kalendár už nekúpim, je úplne na nič. Zmeškal som štyri gratulácie k meninám a jeden štátny sviatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedenásť týždňov je celkom dosť dlhá doba. Začínam si to uvedomovať hlavne v závislosti na pracovné povinnosti, kopec emailov v mojej schránke a par správam na ktoré nemalo zmysel vôbec odpisovať. Už aj Suzie celkom zmizla. Z môjho života aj z mojich riadkov aj z dôvodov, prečo sa opíjam. Sporadicky sa objavovala len ako informácia od známych, ktorých rada informovala ako žije. Myslím, že za tých jedenásť týždňov som zmeškal aj leto. Dnes ráno bolo vonku zvláštne smutno. Na schode za domom sa kvôli chladu už nedalo sedieť a ten pocit odchádzajúceho leta už jasnejší byť nemohol. Zvláštne je, že taký pocit smútku mám vždy, keď niečo alebo niekto odchádza. Málokedy sa radujem stratám. V zásade som pragmaticky človek, veci beriem ako prídu, rozoberiem ich, zalejem ginom alebo vykúrim dymom z cigary. Vždy sa dá nájsť spôsob. A ten naozaj veľký smútok zaháňam kombináciou alebo všetkým naraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V kúpeľni som nad zubnou pastou, holiacim strojčekom a nejakým krémom, ktorý tu niekto nechal, skontroloval stav môjho tela po takom sedemdesiatosem dňovom zabúdaní. Bol som presne ako tá jeseň, v zrkadle som vyzeral unavený a strhaný, no predsa som to bol ja. Ten pohľad nezmení už asi nič. Z krému som sa okrem zloženia ktoré skôr pripomínalo návod na výrobu pervitínu ako krému dozvedel, že je pre ženy a zaručene vás vráti o desať rokov späť . Par sekúnd som viedol sám so sebou úvahu o tom, ktorá chce byť o desať rokov mladšia a koľko by vlastne mala, či by ma nezatvorili za pedofíliu. Úvaha nakoniec skončila v koši, ženská kozmetika mi nerobí dobre. Ja som so svojim vekom a stavom spokojný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sediac v tej kúpeľni na okraji vane som si plánoval prvý deň. Keď som už duchom prítomný, strávim ho doma, nemôžem predsa nikam ísť. Možno som sa už aj zabudol chovať a chodiť medzi ľuďmi. Obávam sa, že získavam k ľuďom averziu, a to už celkom viditeľnú. Neznášal no zároveň miloval som ľudí už aj predtým. Život je plný protikladov a paradoxov.

Otvoril som počítač, urobil si domácu citronádu, obliekol vyťahané triko a hrabal sa bezducho v mailoch. Bavilo ma to asi desať minút, nič dôležité tam nebolo. Až úplne na konci strany svietilo Olívino meno. Olivia@bla bla bla. Olívia je žena ako žiadna iná, telom nádherná žena, zvyškom napol chlap. Zamotávali sme naše nite príliš dlho. To bol zhruba obsah toho mailu. Prekročili sme povestnú líniu, kde už nič nie je. Obom to došlo oveľa skôr, ale diaľka je diaľka a vzťahy cez pol sveta sú teda pekná kokotina. Vlastne aj cez pol sídliska to niekedy býva dosť zlé. Čím väčšia diaľka tým väčšia kokotina. Aj keď pár ľudí so mnou súhlasiť nebude. Všetky pozitívne drísty mám aj tak uprdele. Fakty nepustia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vylepšil som citronádu rumom a stlačil tlačidlo reply.

„Ahoj bobo, konce sú skrátka konce za nimi už nič iné nie je. Často som sa pýtal sám seba, či raz budeš čisto len moja. Unavilo nás tváriť sa, že raz to tak bude. Pretože láska je láska a kilobajty sú kilobajty. Áno, mali sme dokonalý ezotericky vzťah zo sexom raz za rok. Ktorý chlap by to vydržal ? Každý. Každý, ktorý by ťa poznal. Sediac v mojom sivom tričku Jordan na okne si vyzerala dokonale. Možno to bude tou teqiulou a možno len tým, že dokonalosť je v maličkostiach, ako v modrine na tvojom stehne. Rovnako ako aj tá modrina, aj dokonalosť raz zmizne. Aj tá moja má trhlinu. A nie jednu. Nenávidíš na mne presne to, čo ja na tebe a predsa to na sebe najviac zbožňujeme. A mrzí ma tá stratená retiazka z pred pár rokov. A ďakujem za Bratislavu a noc v herni. Mali sme nádherný, úplne šialene chorý vzťah trvajúci čo si pamätám. Navždy budeš tá blondínka v modrej bunde, ktorá ti je veľká. Koniec je skratka koniec.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odoslal som mail, obliekol som sa šiel to predsa len skúsiť s ľuďmi. Niekde tam predsa musí byť niekto, kto vie čítať nielen moje riadky.

Dalibor Rakoczy

Dalibor Rakoczy

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vera tvrdí, že som úprimný až arogantný. A jej verím, veď vďaka nej to sem teraz píšem. A - áno - ristretto a zázvorový tonic je ideálna kombinácia. Za každého počasia. Viac slov nemá význam. Všetko podstatné nájdete na tomto blogu. Zoznam autorových rubrík:  Denník jedného blázna

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu